REZYGNACJA Z WIZYTY NFZ
REZYGNACJA z wizyty(e-mail)
Po otwarciu otrzymanej wiadomości @ z potwierdzoną rejestracją, wybieramy funkcję "ODPOWIEDZ" - bez kasowania treści, wpisujemy słowo REZYGNUJĘ i wysyłamy. REZYGNACJA Z WIZYTY SMS lub Whatsapp
(proszę wysłać wiadomość na tel. 508 239 009)
Podać Imię, Nazwisko, data wizyty i słowo : REZYGNUJĘ.
(proszę wysłać wiadomość na tel. 508 239 009)
Podać Imię, Nazwisko, data wizyty i słowo : REZYGNUJĘ.
UWAGA:
Jeżeli Pacjent nie zgłosi się na umówiony termin wizyty bez wcześniejszej rezygnacji, jest to jednoznaczne z rezygnacją z dalszego leczenia w Poradni.
W takim przypadku nie zostanie wyznaczony kolejny termin wizyty, pomimo zgłoszenia.
Jeżeli Pacjent 2 x zrezygnuje z wizyty do której pozostało mniej niż 3 dni - taka rezygnacja jest także równoznaczna z rezygnacją z leczenia w Mojej Poradni Specjalistycznej.
Jeżeli nie zgłosicie się Państwo na wizytę w ramach NFZ (lub dokonacie 2 rezygnacji bez uzasadnienia) możecie Państwo korzystać z wizyt prywatnych, ale tylko po dokonaniu przedpłaty zgodnie z zasadami wizyt w trybie prywatnym.
Odstąpienie od w/w zasad i dalsze leczenie w ramach NFZ może mieć miejsce jedynie na skutek nieprzewidzianych sytuacji losowych, w których Pacjent nie miał żadnej, możliwości wysłania powiadomienia. Rozsądne argumenty, staram się zawsze pozytywnie rozważyć na korzyść Pacjenta.
Proszę pamiętać, że bez żadnych problemów można zrezygnować z wizyty 3 dni przed terminem bez konieczności wyjaśnień. Można wtedy poprosić o kolejny termin.
Jeżeli Pacjent nie zgłosi się na umówiony termin wizyty bez wcześniejszej rezygnacji, jest to jednoznaczne z rezygnacją z dalszego leczenia w Poradni.
W takim przypadku nie zostanie wyznaczony kolejny termin wizyty, pomimo zgłoszenia.
Jeżeli Pacjent 2 x zrezygnuje z wizyty do której pozostało mniej niż 3 dni - taka rezygnacja jest także równoznaczna z rezygnacją z leczenia w Mojej Poradni Specjalistycznej.
Jeżeli nie zgłosicie się Państwo na wizytę w ramach NFZ (lub dokonacie 2 rezygnacji bez uzasadnienia) możecie Państwo korzystać z wizyt prywatnych, ale tylko po dokonaniu przedpłaty zgodnie z zasadami wizyt w trybie prywatnym.
Odstąpienie od w/w zasad i dalsze leczenie w ramach NFZ może mieć miejsce jedynie na skutek nieprzewidzianych sytuacji losowych, w których Pacjent nie miał żadnej, możliwości wysłania powiadomienia. Rozsądne argumenty, staram się zawsze pozytywnie rozważyć na korzyść Pacjenta.
Proszę pamiętać, że bez żadnych problemów można zrezygnować z wizyty 3 dni przed terminem bez konieczności wyjaśnień. Można wtedy poprosić o kolejny termin.
Odnotowywane w kartotece Pacjenta są jedynie te rezygnacje, gdy do wizyty pozostało mniej niż 3 dni.