Zasady Przyjęć : Prywatnie
Dokonannie rejestracji jest jednoznaczne z zawarciem UMOWY na świadczenie usługi medycznej.
Nie obowiązują Państwa rygory KOLEJEK OCZEKUJĄCYCH. Przyjęcia odbywają się bez ustalonych limitów, a jedynym ograniczeniem jest techniczna i fizyczna możliwość przyjęcia danego dnia.
Rejestracja prywatna tylko w formie ON-LINE
Jeżeli terminy PRYWATNIE Państwu nie odpowiadają, proszę sprawdzić terminy PRYWATNIE - PILNE. Staramy się sprawdzać ich dostępność kilka razy dziennie i na bieżąco dodawać kolejne, gdy wszystkie zostają zajęte. Nie możemy obiecać, że wolny "termin" będzie zawsze każdego dnia, ale staramy się, żeby tak było. Bardzo proszę o ROZWAŻNE rejestrowanie, żeby unikać konieczności rezygnacji, z czym wiążą się niedogodności zarówno dla mnie jak i dla Państwa, ponieważ automatycznie termin dla innych nie jest już dostępny.
FINANSE:
Każda wizyta dotyczy porady dla jednego pacjenta i jest płatna.Płatne są także wszelkie badania dodatkowe zgodnie z cennikiem. Kwota jaką Państwo płacicie powinna być wydana świadomie i bez zaskoczenia. Cena wizyty jest znana, natomiast zawsze każdego informuję przed zleceniem badania dodatkowego, jaki jest jego koszt i czy jest wyraźna zgoda na jego wykonanie.
Z uwagi na zasady realizowanego kontraktu z NFZ ( limitowana ilość przyjęć w miesiącu), w celu ciągłości leczenia korzystacie Państwo czasem z wizyt płatnych(prywatnych).Szanuję ten wybór i uważam, że w wyjątkowych sytuacjach jest to korzystna alternatywa dla Pacjenta, który nie musi szukać pomocy "gdziekolwiek", jeżeli może zgłosić się w nagłej sytuacji po poradę do swojego lekarza specjalisty u którego leczy się w ramach NFZ. System publicznej ochrony zdrowia i zasady jego funkcjonowania zależne są od decyzji rządzących (polityków). Na funkcjonowanie tego systemu nie mam żadnego wpływu.
UWAGA: WSZYSTKIE dostępne wolne terminy na wizytę są podane na stronie www.poradnia-alergologiczna.pl, a gdy ich brak, to znaczy że na dany dzień nie ma możliwości wyznaczenia terminu.Proszę nie dzwonić pytając, jakie są aktualnie wolne terminy - my tak samo musimy sprawdzić, czy jest wolny termin na stronie internetowej. Można więc to zrobić samemu w domu. Zdarza się,że istnieje potrzeba udzielenia pomocy w trybie pilnym danego dnia. Gdy wyczerpią się dostępne terminy, domyślam się, że możecie być wtedy Państwo zawiedzeni, czasem rozczarowani a nawet sfrustrowani. Proszę jednak mieć na uwadze, że być może prosicie o wizytę w czasie, gdy terminów brak, ponieważ znajduję się daleko od Opola, może nawet jestem za granicą (wszelkie wyjazdy służbowe i prywatne), lub mam wcześniej zapalnowane bardzo ważne spotkanie czy wyjazd. Nie ma więc żadnych możliwości na wizytę. Zauważyłem w mojej ponad 30- letniej praktyce, że gdy się tłumaczę, gdzie jestem, co robię i dlaczego nie mogę przyjąć pacjenta - to wtedy spotykam się z życzliwym zrozumieniem. Tylko, czy naprawdę muszę się zawsze wytłumaczyć?:) Że jestem chory, że jestem 500 km od domu, itp.? Proszę Państwa - chciałbym mieć tę odrobinę zaufania, żeby zawsze, gdy odmawiam (nie bez przyczyny) - spotykać się ze zrozumieniem. Za to zaufanie, bardzo, bardzo dziękuję:)
Rejestracja jest formą dobrowolnie zawartej umowy. W ramach tej umowy - ja oraz mój Personel zobowiązujemy się danego dnia poświęcić Państwu swój czas, wiedzę i umiejętności.
- Zerwanie umowy przed upływem 48 godzin od zarezerwowanego terminu - nie niesie za sobą żadnych skutków. Wystarczy wysłać sms lub e-mail zgodnie z instrukcją o rezygnacji.
- W przypadku niezgłoszenia się na wizytę lub zgłoszenia rezygnacji, gdy do wizyty pozostało mniej niż 48 godzin, możliwość dalszego leczenia istnieje jedynie po dokonaniu przedpłaty w trakcie rejestracji na konto firmowe,/ lub przez przelew P24/ . Brak wpłaty równoznaczny jest z automatycznym anulowaniem wybranego terminu. W przypadku wcześniejszego wniesienia opłaty i zgłoszenia rezygnacji 48 godzin przed planowaną wizytą, otrzymacie Państwo pełny zwrot wpłaconej kwoty. W przypadku niezgłoszenia się na wizytę, kwota zostaje zaliczona na poczet gotowości do zrealizowania usługi.
Nigdy się nie gniewam, że ktoś umówił się ze mną na wizytę na którą nie przyszedł, ponieważ zawsze staram się zrozumieć różne sytuacje życiowe.
Szanując jednak każdego, muszę jednocześnie szanować własny czas poświęcony na pracę i zobowiązania finansowe wobec współpracowników oraz moich Pacjentów, którzy będąc w potrzebie, nie mogą skorzystać z zarezerwowanego i niewykorzystanego terminu. Dlatego właśnie takie zasady. Myślę, że uczciwe.
Celem rejestracji - proszę przejść do folderu --> REJESTRACJA